skooola..

hm skolan är igång, på riktigt!?
usch så deprimerande, men jag hoppas det blir bra! det är kul med nya kurser faktiskt.
idag gick jag till halv fyra sen drog jag in till stan, träffade lisa och drog och käkade, sen gick vi till ica för de hade billig choklad (a) där blir vi på hoppade av en politiker som delade ut flygblads grejer som han inte hade läst så vi ägde ut honom rätt så bra,
sen tog vi bussen mot speedwayen och när vi kommer dit så börjar det spö regna.. kan inte påstå att det var det roligaste jag varit med om, rätt så blöta blev vi men efter det så gick vi och dreglade (a)
sen blev det inställt.. men tur i oturen kan man säga! nu ska jag sova för att försöka mig på att komma upp kl kvart i sex imorn! inte så taggad med de e bara att bita ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0