shieet!

vilken lång dag det har varit idag!
upp klockan åtta och åka till pappa och rida gutta, han var super duktig idag med :) det är så härligt att han lär sig och lyssnar så bra, jätte skönt.
sen så var jag med teodor i några timmar sen kom classe och lisa mig så bar det av mot västervik!
första stoppet blev i söderköping där vi stannade och öpta massa godis (a) och mötte upp mormor morfar och olle sen fortsatte vi. Vi stannade och fikade vid någon mysig sjö med sen såvar vi i västervik och åkte runt och kollade lite, himla fin stad faktiskt!
men vi var himla taggade på att få se vargarna så vi åkte dit och satte oss och jag och lisa spanade lite väl mycket kanske på en viss varg medlem (a) men vad gör man när en sån snygging finns i närheten ;) grr!! haha ojojoj!
vilken match sen! himla bra faktiskt! dock så förlorade dom matchen men fick bonusen ifrån tidigare spel så de vann iaf :)
en helt otroligt bra dag har det varit och nu är jag dyng trött! blir nog att krypa ner i sängen och se en film. NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0