nära döden upplevelse!

för typ en kvart sedan skulle jag kunnat varit död, vi var jätte nära att köra på en dovhjort ! dumma as! men det gick bra..
idag har jag njutit av solen nere i djupvik för sista gången på mitt sista sommarlov, känns grymt sorgligt! men det är mera härligt att det bara är 18 dagar kvar tills jag fyller år!
uuunderbart!
efter lite solsken i ansiktet så drog vi oss mot staden och handlade, haha det är härligt att se vilken rutin mormor och morfar har när de handlar, jag som hade tänkt hjälpa till var mest i vägen, så jag ägnade mig mest åt det som skulle hem till oss.
Sen drog vi oss mot trädgården där mamma var, så jag hjälpte henne i en timme och nu är vi hemma, blir hemma mys tills mamma har gått och lagt sig, sen får vi se vad som händer.
Imorn ska vi ha kräftskiva hos pappa, det blir nog trevligt. på söndag åker jag på kalas till Emma som fyllde år i förrgår. (grattis gumman!)
långt inlägg men det får ni leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0