Hemma!

vi åkte till medevi i torsdags kväll med alla hästarna och det har varit slitsamma dagar men grymt kul och mysigt! har inga bilder, men ska ta dom av matilda, så det löser sig!
på fredagen körde vi och red och mest vande hästarna vid stället,
lördagen var det stress genom hela dagen men allt rullade på riktigt bra ändå och jag blev intervjuad av någon tidning när jag stod och väntade på att få visa tega, så vi får se vart det hamnar !
sen var det fest på klällen och maten var riktigt god och sen dansade vi till kl två på natten typ, jag och amanda kom på att varför buggar man inte oftare? när det är så himla kul som det ändå är!
nå väl.
på söndagen var det tävlingarna och det var rätt så snabbt överstökat! jag fick börja och det var nervöst och det gick som det gick men vi tog oss igenom hela banan så jag är så stolt över Gutta och mig ;) det var en kul grej och vi kom näst sist men vad fasen! någon ska göra det med ;) haha!
jag kom väl hem vid halv tio igår kväll och jag somnade så fort jag la ner huvudet på kudden! skönt!
idag ska jag hjälpa pappa lite sen ska jag åka till mamma. saknar henne faktiskt grymt mkt!
i veckan åker jag till mormor och morfar! om en vecka börjar skolan..
långt inlägg men ni får stå ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0