allt är så himla skit bra just nu!

fy fasen så bra jag mår, jag ligger och lyssnar på världens bästa och njuter med lite godis och snackar med en av de finaste personerna i världen, allt är så skönt. allt funkar bra! det går galant med gutta och jag ser verkligen fram emot helgen! verkligen jätte mycket! och imorn ska jag till kolmården med lite härliga personer! underbart det är så skönt att känna det här som jag känner just nu. det är en månad kvar till friheten. det ska vi väl klara? jag börjar redan planera med sophie ;)
är så grymt sugen på att flytta hemifrån, inte för att jag vill slippa mina föräldrar,ne för de sköter sig rätt så bra just nu ;) men jag vill ha något alldeles eget att ta hand om, skulle vara så himla mysigt!
hah nä nu får jag sluta ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0