8 grejer du INTE ska säga i sängen

"måste du väcka mig nästa gång?"
"men älskling alla ser roliga ut nakna"
"Åh det där du nyss gjorde påminnde om mitt ex"
"ska den verkligen vara så där böjd"
"din brorsa är rätt snygg, din pappa oxå, fast du är bättre i sängen"
"kommer den alltså inte bli större än så där?"1"måste du väcka mig nästa gång?"
1"måste du väcka mig nästa gång?"
2"men älskling alla ser roliga ut nakna"
3"Åh det där du nyss gjorde påminnde om mitt ex"
4"ska den verkligen vara så där böjd"
5"din brorsa är rätt snygg, din pappa oxå, fast du är bättre i sängen"
6"kommer den alltså inte bli större än så där?"
7"ska vi inte göra något roligt istället?"
8"klart du var min förste, den här veckan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0