R.I.P Texa

farväl älskade du, du har levt ett underbart liv i 26 år nu. ingen kan vara mer älskad än vad du var och är.
jag råkade höra när ditt liv tog slut. på sekunden. det var tre minuter sedan nu. alla minnen med dig är helt underbara och det känns skönt att du fick somna in nu gumman, jag älskar dig!
snart får du ligga bredvid mamma och bror.
vi kommer sakna dig, känns sjukt att jag sa hejdå för sista gången förut.
jag satt där bredvid dig och klappade på ditt huvud och sa hur fin du var. trotts all lera och allt, för hur du än såg du så var du finast. du har givit så mycket lycka hos oss.
jag älskar dig!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-04-07 @ 19:24:18
URL: http://knasdockan.blogg.se/
Postat av: Signe

:(

2010-04-07 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0