picknickmedbästavän+vattenpipamedsimonochoscar!

tja tja bloggen! (a)
haha skoj, lovar..
haha ne men jag började i skolan idag vid nio och slutade tio.... surt ovärt.
men jaaaooo xd
sen satt jag och väntade på att klockan skulle bli två så jag kunde åka till bästavän (a)
vi käkade gott och packade en goood picknick så drog vi ut till hästarna och red en riktigt lååång barbacka tur! ajaj i signes och amandas rumpor (a) men här kommer mys bilder (a)
hihihi sött!
sen när jag kom hem satt oscar och simon och fixade vatten pipa så vi satt där ute ett tag och frös ihjäl! nu tänker jag sova!
imorn är jag ledig (a) så det är nicE! dock ska jag upp med tuppen iaf.. ska till smaragden sen ska jag till Amanda så ska vi fixa mitt löshår på något vis xd ahah! spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0