lösenhår,lila?!

gaaah! taggade ju som fan nu när jag fick köpa amandas löshår, men de blev, lila.... ._.
så jag får väl bli lila hårig jag med ^^ sen får min kära lilla vän klippa och teixa ihop det lite (a)
här kommer iaf en bild på skiten !
suck...
men jag hoppas att det kommer bli bra sen. någon gång
xd
idag har jag iaf gått i skolan och fått reda på att hedan efter så börjar lilla jag kl ett på måndagar...
hmm.. xd
sen ritade jag av min arm och så grattade jag bästa sophie som fyller 19 idag!GRATTIS PULLEGULL!!!
sen har jag försöt fixa mitt hår men ao.. xd de gick ju som det gick :)
nu ser jag och simon Guldfeber, Erik och Mackan, de är så jävla klockrena alltså :) hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0