chillautställning

Idag mina söta vänner har jag varit på min första chinchilla utställning! :)
det var riktigt kämpigt att gå upp kl sex på en lördag, men det gick ju det med :)
sen när vi väl var där var det kul att se så många olika chillor :) närmare 90 st!
den ena sötare än den andra ;)
för våra sötnosar gick det som det borde ha gjort men vi gick med oss en rosett hem iaf :)
så jag är jätte nöjd över mina sötnosar :)
så här kommer lite bilder:)
här är ju då min lilla sötnos... hm han gilla inte buren... han drog och slet och gjorde allt för att den inte skulle stå där den stod ;) hah sen blev han så nöjd när han fick komma ut och titta på alla andra chillorna som satt i sina små burar.. dryga jävel ;)
min fina lilla tjej :) hon var så duktig :)
domarna, de ska kolla på Dumpe men han vill INTE vara med om det...haha :)
Och Nella får avsluta :) det var himla kul faktiskt men nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0