aprilapril!

idag är det första april, och då får man luras ? :o hm, jag är alltid så dum och går på allting! :o men iaf :)
igår var det mysigt hos sophie :) vi låg mest i hennes säng och såg film :) de läskiga var att två av dom visste vi inte vilka de var, de va äckliga.. och sen visade det sig att samma kille var med i alla tre filmerna. ingen super känd skådis eller något, snacka om skills xd
sen var vi väl upp till två och försovde oss idag.. hahahah bra start(a) men Anders skjutsade oss (a)
så nu sitter jag här i datasalen och mest väntar på att klockan ska bli två så jag får åka till bästa djupvik! (a)
JAG OCH MIA SKA MÅLA PÅSKÄGG SNART!
det är kycklingar här (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0