amandahelalångadagen!

först och främst vill jag gratta josefine så jätte mycket till ditt körkort!! :D
.
.
idag efter skolan träffade jag amanda :'D vi åkte hem till mig först och hämtade min moppe, åkte till pappa och fyllde på soppa, vidare till butbro där vi hämtade amandas dö snygga vespa! jag är så avis...
så åkte vi till grillen och käkade glass! sen åkte vi tillbaka till butbro och hämtade ett presentkort på smyckeriet, men de krånglade massa så drog vi till sminkshoppen och sen så åkte vi hem till pappa, käkade grillat (MUMS!) och sen var jag tvungen att åka hem för nu ska jag skriva färdigt mitt CV....
suck..
apropå CV, de var ju nationellaproven idag, hoppas att det gick bra! känns så iaf :)
men ha de så bra !
Bye!


är den inte sniiiigg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0