Feber och lycka!

Ja, här ligger jag, i sängen.. Med influensan! Tjuhu... 
Feber, ont i kroppen osv! 
Skulle jobbat igår till idag och imorgon.. Meeen nä.. De tyckte inte min kropp alls! Fy bubblan så surt! Men det är bara att kämpa på att bli frisk, vila, äta och dricka!! Massa massa massa! 
Hoppas jag kan jobba framåt helgen. 
Nu till de roliga sakerna, som får våra liv att sprudla lite extra trots min lilla sjuklighet! (Jag är som en karl när jag är sjuk, mest synd om mig i hela vida världen! Tur att katterna håller med mig o myser järnet med mig 😻) 
Vi har köpt bil! Tjuhu! Vad jag är lycklig! Äntligen slipper jag min pisshög till Audi, äntligen slippa ha hjärtklappning så fort man ska någonstans. Usch! Sådan lättnad! Den får bli en reservdelsbil nu, Jimmy tar med den till garaget och så får folk komma och köpa delar från den. Han får hålls! Bara jag slipper 😉 
Så det var den första glada grejen, glad grej nr 2 är att det är onsdag! Onsdag betyder en vecka mer avklarad av graviditeten! Lycklig! Idag går vi in i v 27, jag har alltså gått 26 fulla veckor.
Jag märker av bebis så mycket mer, det är ofta som ett litet huvud trycks utåt och det blir som en hård liten boll man kan klappa på, så fort jag smeker magen får jag en rörelse i bekräftelse. Åh mitt lilla hjärta, vad jag längtar efter dig! Vi längtar så otroligt! ❤️ 
Magen idag, v27(26+0) 

Min julklapp från svärfar o plastsvärmor passar äntligen 😍 trodde jag väl aldrig när jag fick den i julas!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0