Irritation som kanske leder någonstans

Just nu är jag så irriterad, på allt, har ingen lust att göra något vettigt, jag vill bara sätta mig och läsa min bok, som jag redan läst ut, men som jag vill läsa igen och bara få vara ifred, denna irritation som kommer ibland, som man inte kan förklara var ifrån den kommer, den är ganska skrämmande ibland, för oftast är det någon som blir drabbad utav denna irritation, PMS, jo tack det finns, och den korkskallen till man som kom på att det inte alls fanns, det är nog där jag skulle lägga min irritation på, men jag vet inte vem denna såkallade forskare är. Jag vet bara att han tycker själv att han hade kommit fram till något väldigt bra.. Vilket inte jag håller med om punkt slut. 
Det värsta som finns är att börja tjafsa med någon och sen bara känna irritation över att denna person inte förstår att jag är irriterad, så satans irriterande är det måste jag få be och tala om. Bara förstå att jag är arg idag, låt mig va.. ska nog köpa mig en sådan tröja, för när man väl sagt att jag är irriterad idag, då ska folk ha en förklaring och när man förklarar att man inte vet eller att man har PMS, och folk säger "jaha var det bara det" (!?!??!) bara det? har jag missat något här eller? jag själv tycker inte att det är något bara eftersom att mina hormoner spelar mig ett spratt och jag känner mig allt annat än glad och balanserad i tillvaron och då är det "bara det"... Folk ibland!
Nu sitter jag i soffan, men Wilma på magen som en levande värmedyna (älskade lilla katt) och datorn i knät för tillfället men den ska strax bytas ut till min bok. Nu har jag skrivit av mig och jag hoppas att det leder till att jag låter bli att skrika på min stackars sambo igen när han kommer tillbaka.. Du är då omöjlig, Signe Connman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0