Sämst!

Haha så sämst jag är! Jag glömde visst publicera nattens inlägg;) men iaf! Nu är det uppe och här kommer ett till! Tänkte ta upp ett het ämne, vad tycker ni om plastikoperationer? Jag kan tycka att det är helt okej om man har några komplex! Tex en missbildning etc. Men att gå och förändra utseendet fullatändigt, hur tänker man då? Man föds med ett utseende, kan man inte vara nöjd med det då? Vrför ska man i dagens samhälle se ut som en barbie? Hur naturligt är det? Stora läppar stora bröst, stor röv men sen ska man vara så jävla dyng spinkig så att det skallrar när man går, vad är det för ideal?! Det är ju sorgligt! Gör vad ni kan utan ingrepp, träna ät rätt och njut av din kropp som den är! Vi föds med ett eget utseende, varför vill man se ut som alla andra för då!? Kom igen nu! Som alla säger, det är 2012, ska vi inte vara tillräckligt självsäkra för att kunna se ut som vi ska? Detta är vad jag tycker. Punkt. Nu ska jag till jobbet! Bye!


Kommentarer
Postat av: emma (:

Det enda jag skulle kunna tänka mig att göra är att förstora boobsen, :) men isf efter att jag fått barn och slutat ammat så att det verkligen blir det resultatet jag tänkt mig! :) Men tycker som dig annars, bara det att om jag skulle träna massor skulle la mina tuttar försvinna :( och jag gillar booooooobies <3 :)

2012-04-22 @ 21:03:29
URL: http://nattstad.eeemmaan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0