I'm alive

Hej hopp! Sitter på jobbet! Jag jobbar natt inatt, imorgon natt och en natt till, om det blir söndag natt eller måndag natt återstår att se, än så länge går det faktiskt helt okej! Inte farligt trött och jag sov gott innan på dagen! Men ögonen börjar sticka nu, fyra timmar var ungefär tills jag får åka hemåt mot min sköna säng! Dock så har jag ingen fin pojkvän som väntar på mig där hemma, han är iväg och jobbar i älmhult! Kommer först hem på onsdag, men det får gå, jag saknar honom varje sekund han inte är hos mig, men att få sakna är nyttigt också! Man uppskattar varandra på ett helt annat sätt än när man är tillsammans dygnet om, även om jag skulle mer än gärna bara umgås med Jimmy hela tiden, vi har kul ihop och hittar på saker som vi gör ihop:) i onsdags var jag fia och indira ute! Första gången för mig på en och en halv månad och då slog vi på stort och började med tt bowla efter maten som vi hade ätit uppe på oleryes med anna mia och amanda oxå, sen åkte vi tre in till hugo och skakade loss! Det var skönt och roligt att få umgås! Igår efter jobbet åkte jag och umgicks med frugan, sov där och hade en "mysig" morgon i all snöblask! Men vi slapp stallet iaf! Så man får vara glad för det lilla! Ae jag kan hålla på att skriva i en evighet känns det som, bara för att få tiden att gå liiiite fortare! Aja! Ni ska slippa läsa en hel roman! Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0