Ideal

Jag har tänkt på en sak, våra ideal nu för tiden, allt ska vara extremt, tex. Ska man träna ja då ska man fan bara träna, och ska man banta då ska man göra det tills det inte finns en enda fettcell kvar i kroppen, ska man sola så ska man se ut som en sönderbränd morrot, ska man köpa kläder så ska det vara det mest extrema, ska man ha ögonbryn ska de vara enorma. Ska man skryta då ska man göra det extremt! Allt är extremt! Det är ju kalassorgligt! Haha ae jag ska nog umgås med fia ett tag nu, sen ikv kommer min bästastebästa!


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vet, jag håller med! Och det är därför folk aldrig blir nöjda, tillexempel det där med att banta tills det inte finns en enda fettcell kvar. Det är INGEN som orkar det och därför faller man tillbaka och kanske börjar tröstäta igen, igen bra grej assååå! MEN SNÄLLA SIGNE, DU KAN JU INTE SKRIVA KALASSORLIGT, DÅ LÅTER DET JU SOM ATT DET ÄR BRA SORLIGT!!!! PUCKO <3 DU ÄR KNÄPP...

2012-04-28 @ 11:34:54
URL: http://sofianilsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0