Ibland rinner tårarna för sorg men idag är det endast lyckotårar!

Idag har jag varit i stallet hela dagen, likaså igår, har gett mig in på att jag ska rida in Teias dotter Ida, det är märkligt vilket band man får, att det fortfarande nästan kväver mig av tankarna på Teia, jag saknar henne, så otroligt!
Men iaf så satt jag på henne idag för första gången medan pappa ledde henne runt. Det gick bra och det känns bra! Hon är en nervpanna men det ska nog bli häst av henne med snart:)
Sen blev det en fölunge hemma hos pappa inatt! Fina Spira fick sitt 4e stoföl i rad! Jätte rar!
Sen fick jag veta glada nyheter om min älskade mormor! Alldeless nyss! En klump blev till bara hälften så stor!
Imorgon kommer min kärlek hem, min andra halva! Åh lycka! Nu ska jag diska, duscha och ha liten signetid! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0