The show must go on

Idag började skolan, usch!! jag orkar verkligen inte! men hade en lektion, där vi inte gjorde någonting? hm och ändå så är jag helt död nu, ne men det kan vara ansträngande det med har jag hört! haha! blev att vara kvar i skolan lite för länge ändå bara för att vi var så himla bra på att plugga! :) sen om det blev så mkt plugg.. det är inte det viktiga! haha!
ändå skönt att få träffa alla igen :) är sugen på fredag! och lördag! :)
men som sagt, som en smart vän sa, tänk att snart är det onsdag och då har halva veckan gott! peppande!
nu har jag precis ätit lite så ska packa tränings väskan och bege mig till gymmet med mor och annut!
fan vad jag ska komma i form nu!
sen blir det nog att plugga, himmel vad jag älskar att gå i skolan...
favorit i repris? hmmm.. ja ja, du ska veta att jag finns för dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0