skönhetsoperationer

sitter och kollar på skönhetsoperationer och jag vet inte varför! de slipar på näsor och knäcker och det rinner blod och jag svimmar nästan, lite dum är jag nog, men jag är ändå intresserad av att se det? trög trög trög!
ibland föreställer jag mig hur det skulle vara att tex operera brösten men no way! man bör vara nöjd med hur man ser ut och det finns ju faktiskt ingen som du, du är fin för den du är! kom ihåg det! :)
hm nää..
sen dömer jag inte dem som känner att det är rätt för dem, jag vet bara att det inte är det rätta för mig.

Kommentarer
Postat av: sofia

Håller med dig, jag skulle inte göra det! Men jag förstår ändå varför vissa vill och det accepterar jag :)

2011-01-05 @ 00:07:40
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

ja för ska jag vara ärlig så är det ju snyggt, inte dyng stora snackar jag om nu men typ så som dom har på victoria secret's show, där är det en som har inlägg och det är förbannat snyggt men jag skulle verkligen inte våga! och det är inte värt det heller i slutändan iaf :)

2011-01-05 @ 00:15:37
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0