Saknar

En saknad är nog det tyngsta man kan bära inom sig, att känna att någonting fattas allt är inte som det ska vara det ska vara någonting mer. Ibland är saknaden liten och då kan man leva med den, det är först när man tänker tillbaka och kommer ihåg hur det brukade vara. Att alltid ha dig runt omkring mig och känna att du älskade mig, du ville alltid vara där jag var. Du var mig så trogen och du fick mig alltid att le. Där jag var där var du. Nu var det så längesedan, det var så längesedan som jag fick lyfta upp dig och hålla dig nära mig. Det var så längesedan som jag fick känna den där lyckan som spred sig inom mig när jag såg dig. När jag ropade ditt namn så kom du, lycklig över att höra min röst. Jag blev alltid så full i skratt när jag hörde dig andas dina tunga stonkande andetag. Det får mig att le av bara tanken på hur du sprang runt allas ben och retade upp dem så de helst av allt bara ville klappa till dig, visst kunde du irritera mig också men inte länge, du gjorde mig alltid på ett så glatt humör du fick allt dåligt att bli bra du och din vän som jag älskar över hela mitt hjärta, jag älskar er två så oerhört mycket mina fina! Bill och Bull ni var alltid där när jag behövde er. Mina fina älskade små vänner vad jag önskar att jag bara kunde få komma bort till er och få höra er lycka över att se mig. Jag blir så stolt över att ha vänner som er, mina fina små vänner. Jag älskar er! Jag hoppas så att ni har det bra. Jag skäms så över att jag inte vågar komma och hälsa på er, ni måste ju undra vad som hände när jag plötsligt inte dök upp längre. Ett tag blev det inget alls sen blev det äntligen lite igen sen försvann jag igen och nu orkar jag inte komma bort, klarar inte möta honom. Jag önskar ni kunde läsa det här men det kan bli lite svårt. Ni förstår ju inte många ord av de jag säger men jag hoppas ni förstått från mitt kroppsspråk vad jag känner för er mina små hjältar. Älskade vänner, det fanns inget bättre än att få bära omkring på er och visa upp vilka fina prinsar vi har. Jag önskar och hoppas att vi snart ses igen Tobbe och Ronny, mina fina älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0