öppet hus? hm..

okej, åkte in på öppet hus. fixade allt och ställde upp allt till vårat projekt.
här har ni oss iaf!
jag annut och vicklichius ;)
det som var trist var att det inte var något folk alls.. jätte tråkigt!!
inget givande alls och så oplanerat! ae dåligt..
vi bjöd på godis iaf!
vicki och sofia ;)
anna visar!
snyggkusin kom iaf!
sen även hennes snygga vän maria!
några var väl lite väl små för att få gå på Bergska, men om några år så ;)
det var som sagt inte så värst givande, hade hoppats på att få göra mycket reklam för vårat fina projekt men ikke! ajja! vi får väl hoppas att det kommer lite folk på våran myskväll :) vi har iaf fått tag på en föreläsare nu så nu är det bara ett datum som saknas så är det bara att tuta och köra! :)
nu ska jag äta något sen ska jag plugga lite sen så kommer jag nog sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0