ooont

vakna, somna om, vakna, somna om. så har min natt sett ut och min morgon och min dag. har ont, det är okej när jag ligger ner men även då gör det ont. jag blir sur och irriterad när jag har ont. skönt att amanda kom en sväng så man fick prata av sig. hoppas jag kan sova ikväll så jag kan åka till mina fina kusiner imorgon och ha det mysigt och prata lite till.
förlåt söta vänner för att jag är en liten bitterfitta idag. jag älskar er iaf!
dum mage sluta göra ont. blir dusch sen något snällt att äta sen sova.
måste bli frisk till lördag! jag har ju längtat så!
Grattis till bästa soffis som fyller 19 år idag!

sötaste sötet!

Kommentarer
Postat av: Natalie (=

Halloj! Söt blogg :)



Kika gärna in min.

Är en tjej på 18 år som skaffade silikon redan vid sjutton årsålder! Och jag gillar att bjuda på mig själv.

Annars är jag en helt normal tjej som säger vad jag tycker och tänker.

Hatar människor som kastar skit på folk för att dem är avundsjuka.

Det är bättre att ge en komplimang! Det är vad jag tycker.



nattape.blogg.se



Take care ;>

Puss från mig!

2011-01-20 @ 21:17:13
URL: http://nattape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0