mmmmmh! träningsvärk!

det är förbannat skönt det!
idag är det ingen skola, skönt med slappis vecka!! har haft tre lektioner på hela veckan tror jag ;)
ae men jag är duktig för det! ska sätta mig med samhällen nu och få klart den! sen ska jag plugga psykologi sen måste jag börja plocka ner mitt tomteland som är så fint! men men!
lika bra att sätta fart!
måste bara berätta att jag hade världens mysigaste dröm inatt! en bebis! åhh kan det bli mysigare:) ur gullig var den lilla saken :) och jätte liten:o det är märkligt för varje gång jag drömmer om bebisar så är det just det här barnet jag drömmer om och hon är så liten och söt, inte mer än 40 cm lång. tänk om det är mitt framtida barn :o coolt isf! rätt ointressant för er kanske men måste ändå få skriva ner mina tankar ;)
nu blir det plugg!
poppis är jag oxå...

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh, gud vad gulligt. Jag tycker att du ska rita en bild på den så att du kommer ihåg sen när du ska ha barn. Tänk om det är så? :O

2011-01-13 @ 22:02:39
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

haha ja fatta vad coolt det vore :) men så duktig är jag inte?! det är ju det finaste jag "sett" i hela mitt liv, även om ja vore piccaso skulle det inte vara likt!!

2011-01-13 @ 23:06:38
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0