mittendagen av hela veckan!

idag så har jag varit döds trött heela jäkla dagen! sjukt irriterande, men men efter skolan så hämtade världens västa tobias och hämtade mig så åkte vi hem till mig och bakade kladdmuffins och kollade på film sen skulle han plötsligt jobba natt så då fick han helt enkelt åka hem, så nu har jag legat i soffan och degat och känt att jag måste ta tag i min religion, men jag orkar verkligen inte!!! så vi får se vad som händer.. får väl bli i helgen om inte annat :P
hm
kärleksfullt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Bästa eller Värsta ;D haha antar att det ska stå bästa ;D haha

2011-01-27 @ 06:42:04
Postat av: Signe

bästa så klart ;$

2011-01-27 @ 07:38:20
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0