min fin fina prins

aaaaw! vad jag tycker om honom!  min söta lilla hårboll!
det blev att dra till gymmet hur som helst och det var himla skönt! är sjukt trött nu och skulle kunna somna stående! men det är skönt att starta veckan på det sättet tycker jag! vi körde lite gympa, Annica kör verkligen skiten ur oss men det är så sjukt skönt och så otroligt roligt! jag peppar mig bäst genom att sjunga med i låtarna ;) haha så folket får stå ut! men då jäklar orkar jag hur mycket som helst! typ.. haha
nu ser jag på lite top model :) sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Linn

riktigt söt sak det där! Hur är dem att ha, mysiga eller spralliga? är de lättskötta? :))



fin blogg!

2011-01-31 @ 22:59:55
URL: http://www.linndjuret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0