just nu.

sitter jag i soffan och har kollat på let's dance men mamma och lisa, himla skönt att bara sitta och mysa med lite natur godis och chips!
vart ju stan idag men blev väl inte som jag tänkt mig, vi kom in och då drog mamma med mig till någon garn affär.. hm.. men men, vidare till stan och fixa gympa dojjor till simon sen gick vi och käkade det var ju det jag sett fram emot så jag är ändå super nöjd ;) sen var väl inte mitt humör på topp! men alla har såna dagar med så ingen klandrade mig för det :) så blev det att handla mat och SEN fick vi kolla i lite kläd affärer och jag fick med mig en sån munk tröja som jag köpte förra veckan fast en rosa/orange :) och ett par örhängen. sen fick jag även hämta ut mitt hm paket så det blev ju en hel del iaf ;) dock så var bikinin alldeles för stor :( men men! nån gång kanske de växer i fatt! haha ;) vi får se! jag är iaf nöjd med dagen och att jag fick lätta på trycket lite, du är fin!
nu ska jag packa för djupvik imorgon, bussen går 11 så blir ingen vidare sovmorgon! men då packar jag idag så slipper jag det imorgon tänker jag;) smart tjej! tack ja vet!
oj vad mycket det blev nu! men men godnatt på er!! :)
ni ser lite av min nya klänning/t-shirt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0