H&M

Idag blev jag väckt av mamma som undrade ifall elektrikern varit och det hoppas ja inte för då har jag missat honom! men nej jag trodde inte det. sen badade jag min fula hund så nu stinker han blöt hund och ser ut som ett får! gulligt.. sen kom det en gubbe och ville prata om livets stora fråga.. hm, jag svarade att jag lever nu och inte funderat på om jag hamnar i helvetet eller var jag nu hamnar, jag fick en blankett sen skulle han komma tillbaka?! hm hoppas ja inte..
iaf, hamnade i soffan med datorn i knät och pratade lite med sophie som endast varit borta i en vecka.. suck bara 8 kvar.. råkade klicka in på hm och klickade hem lite saker. en bikini bland annat! får se hur den blir!
den blev det, dock hel svart.
bh och trosor!
klänning
solglasögon, hm JA jag längtar till sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0