boom boom boom boom

ja jäkar! fy fasen så kul vi hade igår!
böev att komma till sofia och hjälpa anna att bli lite party snygg sen blev det present öppning och soffis verkade himla nöjd :) sen blev det god mat! lite lekar och vi vann så klart ;) efterrätt och massa godis och snacks! massa dans och lite tigerjakt! haha spelade in så får se om jag kan lägga in den sen! för övrigt så blev det inte så många bilder med min kamera så det kommer nog sen :) blev utgång efter lite krångel med buss osv men det var det verkligen värt! sjukt kul där inne och det var himla bra musik igen! tack alla!
nu ska jag fixa mig för att sedan dra iväg och spela lite teater! efter det måste jag plugga en massa! suck! jag orkar inte!
snygg bild på mina fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0