års resumé

tänkte lägga ut några bilder för varje månad. så kul har jag just nu ;)
Januari
hade vi bland annat fjollträff med fjollsen
tog kort på ridning med amanda! på kvällen brände jag mig lite lagom gulligt på spisen! ärret finns kvar än, mums!
Februari
i februari hände det mycket! både jossan och sofia fyllde 18 och det var party och fika och sen var det maskerad på skolan, jag fick även mina glasögon som jag inte använder nu iaf..
jossan blev 18 :)
jossan och sofia hade deras 18 års fest!
även Anna fyllde 18 och hennes fest hade hon i mars ;)
Mars
jag hjälpte pappa att skjutsa på vuxna och barn borta vid hällestad skolan
sen fick vi hem våra små sötnosar :)
Anna hade sin 18 års fest och Sanna hade sin 17 års fest :)
Matilda sötroumpa fyllde 15 och vi åkte och red tur ridning!
våren gav sig äntligen till känna!
April
jag var på min första chinchilla utställning
amanda och jag var normala som vanligt!
Maj
föddes lilla jason:)
Juni
jag slutade tvåan, jag fick gå på mitt sista sommarlov, jag gjorde mitt livs misstag som jag ångrar varje dag.
jag firade midsommar med familjen jag önskar jag klarade av att träffa mer än vad jag gör nu.
Jag var på min andra Winnebäcks konsert. Det var en av mina bästa upplevelser i hela mitt liv!
har inga bilder från den tyvärr. kameran dig precis när han klev ut på scen!
Studentbollen-skyddspatrullen!
Dåligt med bilder från juni tyvärr!
och inga bilder från juli..
men då jobbade jag nästan hela månaden nere på hällesta gården och även hemma hos pappa.
Augusti
då åkte jag och hämtade lite kattungar ;) han tog två och jag en! han skulle få bo hos pappa och jag döpte honom till Teodor, dock så tror jag inte han kallas det längre, jag vet inte. är ju inte hos pappa något längre så jag har inte så stor koll mer än att jag vet att han har det bra :)
sen var vi självklart på en massa speedway matcher under hela sommaren! bättre finns ju inte, vi åkte bland annat till västervik för att kolla på våra vargar, det var grymt härligt och en härlig match!
ingen bild från just speedwayen men det får bli en bild på söta olle :) 
Jag började även sista året på gymnasiet.
September
jag bler 18!!
jag trotsar min rädsla och går och sticker hål på min navel.
lite av alla presenter :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

naaw! och då menar jag bääbis djuren :D

fast lite på de andra bilderna med! ;)

2011-01-03 @ 15:34:13
URL: http://josefinemaxes.blogg.se/
Postat av: Signe

hihi ;) ja det har hänt en hel del de här året ju! :)

2011-01-03 @ 19:05:43
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0