års resumé 2

trotsade som sagt all min rädsla och gick ner och tog hål på min navel!
jag tyckte det gjorde förbannat ont men det är inte alla som tycker så jag är väl en mes ;) men jag gjorde det!
Oktober

jag visade min kunskap i matlagning! haha!
vi körde lite party här och var oxå!
hösten kom
och var rätt så fin!
November
hur mycket som helst hände här känner jag! mycket kul och mycket tråkigt!
jag var ett spöke för en dag!
December

det var partyn och maskerader jag var pippi för en kväll och fick även fira nyår med de bästa människorna!
ett år går rätt så fort ändå!
jag kan inte påstå att 2010 har varit ett toppen år för det har det inte, det har varit både bra och väldigt dåliga stunder. jag har träffat nya människor som kommer att betyda mycket för mig i resten av mitt liv och vissa stunder vill jag minnas med ett leende på läpparna, vissa människor har satt sig i mitt hjärta och jag blir varm av att tänka på dom, ni vet vilka ni är! ni är värda ett stort TACK tack för att ni gjorde mitt år!
nu vandrar vi vidare till 2011 och hoppas på att det blir ett toppen år! jag tar ju för sjutton studenten så det borde bli grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

:D <3

2011-01-03 @ 15:34:58
URL: http://josefinemaxes.blogg.se/
Postat av: Signe

:) <3

2011-01-03 @ 19:05:00
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0