ryggont och planer!

Godmorgon! 
Just nu sitter jag faktiskt och tycker rätt synd om mig själv! för jag har skapligt ont i ryggen efter ett fel lyft på jobbet.. har aldrig haft ont i ryggen förut, jag erkänner, det är verkligen hemskt! snacka om att det känns som att man blir som man umgås! haha ojoj!
och så är det något mysko med mammas bil så måste bort till pappa och kolla ifall det är nått som går att fixa, och om det går att fixa, då åker jag och amanda och shoppar lite i linköping, det vore himla najs! det är mysigt där! ska försöka hitta en snygg svart klänning! sen kanske något mer kul :) 
ikväll kommer min lilla fia hit och vi ska se på disnet filmer och äta taco! mys på hög nivå!
:) 
ae få tag på pappa och dra sig! HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0