hopplöshet.

känner mig som en groda utan ben.. helt jävla hopplös..
jag försöker, men något, alltid något händer som sätter käppar i hjulet. Jag vill klara det, men det går inte, jag klarar det inte. vad ska man göra, jag vet ju hur fel det har blivit, jag borde inte vara just här, det känns så fel, jag kommer alltid ångra mig över ett val som jag gjorde för någon annan, någon annan som inte vill veta av mig längre. Jag har lärt mig att man inte ska göra saker för andra längre, inte på det sättet som jag gjort. Det kan man få ångra i en evighet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

gumman, vet du en sak? DU klarar det, håll ut! <3

2011-04-12 @ 14:23:22
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig soffis <3

2011-04-12 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0