dålig update!

HEJHEJ! jag lever! vill jag väl börja med att säga! jag lever på som vanligt och i helgen jobbade jag och hjälpte mormor på marknad, det var slitsamt men samtidigt så är det ju våran tradition, vi räknade ut att jag varit och hjälpt till där i 8 år! det är ju rätt bra gjort, eller hur? inte fel med lite pengar heller ;)
igår åkte jag till henke och sov där tills idag så då orkade jag heller inte uppdatera! så jag hoppas inte ni gråter allt för mycket ;) haha men idag blir det mys med min söta lilla Anna, var länge sedan nu! typ en vecka.. inte bra! men jaa nu känner jag mig uppdaterad! ska lägga in ett till inlägg strax ;) det är ett MÅSTE att kolla in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0