dagen i ord!

vaknade vid halv nio och gick upp och käkade frukost och såg en film! sen bakade jag och sophie lite mockakakor! super goda vart dom! :)
sen färgade jag sophies hår som ni redan fått se :)
sen blev de lite mat sen kom släkten, eller ja, morbror med familj :) det var kul att träffa dem. Fick ta och visa upp mina luddtussar och till och med hulda som mest legat och gömt sig idag har varit framme och hälsat :)
sen klippte jag olle och det blev snyggt det ;) så nu har jag tjänat lite pengar, aldrig fel! :)
har kommit fram till att 50 kr för varje klippning inte är allt för dyrt! och så fick jag dricks :)
efter det har jag städat och nu har jag precis varit ute med Bruno och små tränat lite, gick himla bra faktiskt ! :)
han är duktig när han väl lyssnar ;)
nu blir det att bara ta det himla lugnt så man laddar upp ordentligt inför skolveckan och inför hälsokvällen!
är det så himla konstigt att han blev utsedd till dagens cooling va? ;) näää precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0