dagarna rullar på

hm ja idag blev det skolan, gjorde ett prov och när jag kom hem så satte jag och gjorde klart en uppsats som skulle varit inne för lite väl länge sedan! nu är det "bara" två uppsatser kvar! sen ett prov. sen kanske det äntilgen är över! känns toppen! och det är så skönt att veta att jag har jobb i sommar! och körkort, hoppas även att jag kan köpa mig en bil! skulle vara bra att ha så man kan ta sig dit man vill!
imorgon kommer matilda, blir bra! alltingen blir det stan eller så blir de en skön hemma kväll. på lördag är det valborg och den ska spenderas med mina fina tjejer! först en utflykt på dagen och sen på kvällen blir det grillning :)
fish smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0