chinchilla utställning

Igår packade vi allt och stoppade ner min lilla cooling i en liten resebur, han var inte världens lyckligaste chilla just då men han tyckte ändå att det var himla spännande. väl framme var det dags att plocka fram honom och stoppa in honom i sin utställningsbur. där var han inte lika lycklig! men han skötte sig galant och dagen blev lång, men tillslut fick vi veta att min lilla prins är en toppen chilla som nådde upp till 83,5 poäng och det ledde till ett cert och han var även dagens cooling så vi gick därifrån med massa fina priser! :)
världens finaste pojke har jag och jag är så stolt över honom!
Sen fick vi ju även hem våran lilla nya Hulda! toppen fin var hon och jag tror det kommer bli jätte bra! :)
det gick jätte bra att sätta ihop dom! :)
han blev inte jätte lycklig över blixten ;)
gulle framme hos dommaren! :)
här har vi våran fina nya pärla!:)
snygg tjeja! :)
vissa hade stilen ;) haha
åh vilken toppen dag vi hade igår! :) sophie och jag total deckade vid elva tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0