träningheladagen?

idag gick jag till två i skolan, efter det så var jag på möte om studentmössan och årsboken ;) himla nice faktiskt! :)
sen drog jag och anna och tränade, bra kämpigt var det idag vill ja lova men duktiga var vi! sen när jag kom hem så ringer pappa att han vill att jag ska komma bort och så kommer jag på att min cyel är hos hnm så jag fick ta en promenix på det oxå.. hm, jag är trött nu :o
sen har emeli jag och simon käkat lite :) sen har simon och jag kollat på läskiga youtubeklipp. bläccchh!
imorn kommer Amanda Adam och Tobias :) det blir nog himla trevligt :D vi ska käka tacos och se film hela natten sägs det men lär väl bli typ två? :) hahah :)
men nu ska jag sova!
söta katter va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0